2 maj

Oops, har glömt skriva på ett tag. Men i helgen var jag ganska sjuk, så tog det lungt. Vädret var väl inte det bästa så hade inte dåligt samvete av att ligga i sängen nästan hela söndag. Men anyway. Passar kidsen denna veckan, åh, bara idag och imorgon kvar. Sedan, tidigt på lördagmorgon, tar jag planet till Sverige för att chilla en vecka. Ska dessutom packa med mig så mycket jag kan av alla vinterkläder, skor osv... Fan va jag ska slappaslappaslappa för sen blir det ingen ledighet förrän i mitten av augusti då jag kommer hem. Nu drar kidsen i mig och vill hoppa studsmatta med "the best girl in the world", som de kallar mig, så får väl göra det hehe ;)
2013-05-02 @ 16:23:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR