Fredag med glädje

En rätt okej vecka har nästan passerat - trots att jag passat barnen ca 11 timmar per dag, inte träffat några kompisar, inte tränat och ja, inte rört mig utanför huset efter jobbetid. Har ju som sagt somnat senast tio VARJE dag och vaknat runt åtta, halv nio. Har kommit på varför jag blir så jävla trött på kvällarna. Eftersom jag under heeeela dagen har full fokus på kidsen, speciellt när vi går utanför huset "oj, där borta kan de ramla ner" "oj, det kommer massa bilar som inte ser ut att stanna" osv osv. Annars fokuserar jag ju vanligtvis bara på mig själv. Men dessa kidsen som jag bor med har en tendens att alltid skada sig eller göra något farligt. Ska fan bara vara hemma och götta mig ikväll. Sen är det icccccke många dagar kvar till London.
2013-03-08 @ 09:06:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR