Sjukling

Vaknade imorse med värsta sprängfyllda näsan med snor och svullna mandlar. Inte bra. Men bestämde mig ändå för att träffa Denise i stan. Vi gick runt i den sköna vår(?)värmen och fotade och avslutade med fika. På vägen hem kände jag mig aningen mer hängig, kanske för att dolipranen slutat verka. Ska ju hämta barnen strax, inte precis så att man kan sjukanmäla sig, neppnepp, au pair i vått och torrt... Är nästan hundra på att det är Noah som smittat mig, han är ju grymt förkyld och har dessutom nyst mig i huvudet ett x antal gånger. Försöker säga att han ska nysa åt ett annat håll men ändå lyckas alltid mitt huvud vara i vägen. KONSTIGT. Nä, men vafan, ska ta en till dollllllitablett nu så att jag inte dör på vägen till skolan. Men imorgon ska jag minsann sova hela dagen, pallar inte vara sjuk. Och ingen träning ikväll eller imorgon.
- hej, glad tjej med snorfylld näsa. PS. nös nyss ut hälften på tröjan!!!!
2013-02-19 @ 16:14:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR