Elle me dit

Hade lite egoattack nyss. Kände mig lite extra fräsch med mitt nyfärgade hår (trots att det är elektriskt HELA tiden) Idag tog jag en vända in på La defense och skulle se om jag hittade något kul att ha på sig i helgen, gick inte vidare bra hehe. Provade ett par jeans som fick min rumpa att likna en sorglig gammal svamp, fyfan, och där försvann ju lusten att shoppa haha.

Dör snart så mycket jag lyssnat på Mikas "Elle me dit", blir på fett gott humör när jag hör den. Går med den på högsta volym i lurarna och låtsas att jag är i en jävla musikvideo. Och sen tror jag att jag kan texten, vilket jag inte kan á la "när-var-liten-och-sjöng-engelska-låtar"-style.
2013-04-04 @ 16:09:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR