Fransk förkylning

Har dragit på mig en fransk förkylning, precis som kidsen och många andra au pairer. Just nu är min näsa täppt, halsen svullen och känner mig allmänt frusen. Tur att onsdag innebär vilodag för mig, ända till klockan fem. Ska kanske ta en nap senare och städa rummet, det är kaos just nu. Sov dessutom dåligt inatt, antagligen på grund av förkylningen. Men jag repar mig nog snart, yupyup.
 
Hämtade ut mitt visakort på banken innan, köpte strepsils och sprang in på Carrefour market och handlade en liten pastarätt till lunch. 



2012-09-19 @ 12:08:00

Postat av: Anonym

Nämen som ni ser ut!!!:-))) Blir man sån av
franska förkylningsbaciller? Då är det bäst
att "krya på sej" kvickt! Kram farmor!

2012-09-19 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR