Tönt

Så idag var det skola igen, måste säga att det inte är roligt där. Usch, påminner extremt mycket om gymnasielektionerna som man spenderar genom att kolla på klockan. Efter skolan tog jag RER:en direkt hem, hade ingen riktig lust att fika idag. Så nu har jag spenderat två härliga timmar här hemma. Ätit kyckling med currysås och druckit te. Iförd en väldigt oversized tröja har jag överlevt dagen galant. Ska hämta kidsen alldeles strax. Yup. Vad jag ska göra imorgon är fortfarande oklart, alla jobbar - not me - sugen på en vända till Paris kanske? Måste ändå köpa lite grejer. Handkräm bland annat. Toodles!

Bara glad. 

Jag som dude.

Litet huvud i stor tröja. hejhej.
2012-10-02 @ 16:10:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR