Sista helgen

Nu har jag haft min sista helg i Paris innan jag återvänder till Sverige (i en vecka..) Det blev minsann en bra sådan. Under fredagen blev det shopping på Les Quatre temps, vädret sög tyvärr. Hanna och jag sprang runt i alla butiker och fick till slut ihop det vi sökte. Fick med mig en present till kidsen, ett par jeans, en skjorta och lite smink till mig själv, hehe. Fredagen avslutades med en fransk college hemmafest i Paris, hahaha, sjukt värt! Däckade med Hanna hos en kompis i St Paul och dagen efter vandrade vi omkring där och köpte oss en kebab. St Paul är även känt som "judeområdet" och "gay-område" - och även ett av Paris mysigaste ställen. Kebaben är tyvärr inte lika god som den kebaben framför min gamla gymnasieskola - men inget kan väl klå den goa. Idag, söndag, stack jag tidigt till IKEA och handade julmat inför kommande fredags "svenska julmiddag", hahaha. Därefter blev det raclette med familjen. Sen tog jag cykeln till Ellen där det blev glöggeliglögg - hon åker hem redan imorgon! Och ja, jag åker hem på lördag. iiiiih!
2012-12-16 @ 20:19:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR