Sista jobbveckan

Nu är den sista måndagen avklarad. Har precis ätit chili och limekyckling med riven vitkål och squash, extremt gott. Men min mun brinner, råkade krydda kycklingen lite väl mycket... Ska ta cykeln till stan senare och träffa en kompis, värmen just nu är en aning olidlig. Väldigt kvavt. Men ska inte klaga, det har ju äntligen blivit sommar. Det känns lite väl bra att alla andra började skolan idag, jag jobbar ju dock, men det är ändå en konstig känsla att veta att man inte ska börja skolan igen, på ett tag iallafall. Jag kommer ju gå en kurs i Paris, men det är ju inte riktigt samma grej. Nu ska jag fortsätta svettas, hörs. Elva dagar kvar. Nästa fredag drar jag.
2012-08-20 @ 14:36:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR