Le week-end

Helgen. Den började med en rejäl utgång, först VIP room, sen Palais Maillot (en ytterst liten stund) med ett gäng tjejer. Sen hamnade jag och Julia på en random classy klubb med massa kostymnissar. Haha, men det var kul! Kom hem vid sex och klockan tio vaknade jag för att ta hand om barnen i två timmar. DÖD. Tog det lugnt hela dagen och på kvällen mötte jag upp Ellen och Klara och käkade middag. Jag var relativt livlös så vid 11-tiden stack de ut och jag.. sorgliga jag.. tog cykeln hem och spenderade resten av kvällen framför Dexter. På söndagen höll vi, Bella och Julia, till i Marais, fikade, kollade vintage, åt middag och slutligen vid nio tog vi en drink. 5 euro kostade den. Och maten, en trerätters, kostade 10 euro. Perfekt för en fattig au pair. Och nu har jag precis gjort mig iordning för att möta upp Ellen som åker hem till Sverige på Torsdag, wäääääää...

#me #girl #posing #tea #earl #gray #blue #cup
 
2013-01-28 @ 09:37:00

Postat av: Shada

Vilken bra blogg! Härligt att läsa.
Kan du rekommendera några bra skobutiker i Paris, t.ex. där dem säljer jeffery campbell skor?

2013-01-28 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR