Dexter

Onsdag. Ledig. Soft. Snön ligger som ett tunt täcke på marken vilket skapar rena rama trafikkaoset i ett land som Frankrike. Vinterdäck finns nog inte ens i deras ordförråd. Men tur för mig att jag inte kör. Denna veckan har jag varit lat som fan, men ja.. halva veckan är bara gången! Fick för mig att börja kolla på "Dexter", mumsigt det blev med all slice and dice när jag käkade thaisoppa. Riktigt god soppa, pulversoppa, men vad ska man annars göra i ett hem där kylskåpet består av 80% mejeriprodukter? Har legat på latsidan med träningen, tänkte ju bege mig ut idag, men hoppas att snön smält tills ikväll. Hehe. Laaaaaat.

Och detta blev det extrema resultatet efter en tutorial på youtube som gick... överstyr. Transa? haha
2013-01-16 @ 12:40:49

Postat av: Joline

Förutom minen så ser du riktigt fin ut ;) Snygg sminkning!!

2013-01-20 @ 12:52:03
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR