Fest igen

Seså, nu ska jag snart packa väskan och dra in till Parre för att sedan dra till fest. Har typ halvsovit hela dagen, var ju ute igår, sov drygt fyra timmar hos en kompis innan jag drog hem. Så ja, un peu död idag liksom. Men nu har jag druckit min mjölk, så är pigg igen. Vi var på hemmafest i Republique igår, men alla franska hemmafester verkar ändå invaderas av skandinaver. 3-4 personer pratade svenska/norska/danska. De flesta verkade gå på någon teaterskola i Paris, lite c0000lt faktiskt. Idag blir det ännu en hemmafest vid Moulin Rouge, inte helt fel om man säger så. Måste ju säga att det franska folket är aaaaaningen galnare än "oss svenskar". De släpper loss mer här och beter sig inte så jävla vuxet som i Sverige, vilket är grymt nice. Skulle nästan filmat hur galet folk dansade igår i vardagsrummet, det var inget smexisexi-skakande utan det var fan.. det sjukaste jag sett på länge. Och sen röker man ju inomhus här, eller står i fönstret typ. Jaja, nu ska jag dra. Hoppas alla svenskar där hemma har kul och äter tacos och kollar på mello!! ;)))) <3333
2013-02-23 @ 20:29:47

Postat av: Clara

Åh, det låter härligt med sånna fester! :D Vet du vad teaterskolan hette? :)
På vilket sätt är det jobbigare att åka med agentur? Jag har så svårt att bestämma mig för vad jag vill göra. Jag vill prata franska flytande, och få användning för den franska jag läst nu i fem år...(men kan inte ett dugg) Men samtidigt vill jag gå på folkhögskola (teater) ett år.
Är du nöjd med ditt val att åka som au pair? Hur mycket franska kunde du sen innan ?
Är det en bra familj du är hos? Är det okej att du kommer hem sent på helger och så, eller tycker dem det är störigt?

Vet du någon seriös au pair sida? :)

2013-02-24 @ 16:25:06
URL: http://minspegel.blogg.se
Postat av: Clara

Tack så mycket för alla svar :)

2013-02-24 @ 19:42:23
URL: http://minspegel.blogg.se
Postat av: Joline

Du är så otroligt vacker!!!

2013-02-25 @ 20:31:26
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR