Ops..

Helt plötsligt har jag inte skrivit på tre dagar. Nu har jag varit busy varje dag i princip, träffat peepz, shoppat (men ännu inte turistat!!!!), skrivit in mig i skolan and so on. Nu närmar det sig äntligen helg, hell to the YES. Ska antagligen på en stor marknad på lördag och kanske ut på kvällen. Är fett sugen på Champs-Élysées.. bara för att liksom.. Men vet inte riktigt om jag skulle palla att ta morgontåget igen, får krascha hos någon. yup. Var ju och shoppade idag, det blev en skinnjacka, ett par baggggyjeans, ett par skor och en tröja. Tog RER till La defense och träffade Isabella, sen gick vi där i alla tusen affärer i massa timmar tills vi nästan (bara NÄSTAN) blev sena hem för att hämta upp våra kidZ. Imorgon ska jag träffa nån au pair från USA (woopwoop) och kanske några andra, vi får se. En fika blir det minsann. Ska undvika kolhydrater /den vandrande macaronen.
 
Hoppas iallafall på marknaden på lördag.
2012-09-13 @ 21:29:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR