Lady Gaga tomorrow!

Ja, så detta var den lilla.. hemligheten. Så var inne på Couchsurfing och kikade runt lite, såg att en fransk snubbe sålde två Lady Gaga-biljetter, en finsk tjej köpte den ena och jag den andra - Nej, drar inte dit själv, ska gå med henne. Alltså så träffade jag henne för första gången igår och idag åkte vi och köpte biljetterna hos ett par trevliga killar. Så vi träffade de på stationen och stack sedan upp till deras lägenhet och snackade en stund tills de skulle dra ut. Ville inte dra ut med en dyrbar Lady Gaga-biljett i fickan, hehe, så både jag och finskan tog metron hem. Men vilken tur vi hade, biljetterna såldes för halva priset, alltid kul när något händer lite spontant. Så ja, dessa två killarna, varav en dansk, ska dit imorgon också. Vi kanske skulle ses i den troligen milslånga kön... Men, äntligen får jag se henne live, som jag trånat efter detta ögonblick. ÅH. Kommer dansa på rosor imorgon, lovar, kommer gå runt med ett brett leende hela dagen. Fattar fortfarande inte att det händer. ÄNTGLIGEN. Kommer nog fälla en tår eller två.
 
2012-09-21 @ 23:44:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR