2 november

Så nu har jag överlevt måndag, tisdag och onsdag. Ungarna har väl inte varit änglar, men dessa dagarna har ändå gått galant. I onsdagskväll åkte jag och Ellen till hennes backpackarvänner som var i Paris för utgång. Vi velade länge vart vi skulle gå och slutligen blev det "Batofar", en stor båt i kanalen. När vi kom dit var kön verkligen FÖR lång, alltså säkerligen minst 200 pers före oss. Så vi chansade på att gå fram till vakten och fråga VÄLDIGT SNÄLLT om vi fick sneaka förbi. Efter några om och men gled vi före folkmassan och direkt in på klubben, hehe. Väl inne var det väldigt härligt folk, dålig musik och häftig halloweeninredning. Så det blev en finfin kväll som slutade med nattbussen hem.


Idag har jag tagit det ganska lugnt. Gick upp tidigt, mötte Ellen vid tåget och åt crepes med Hanna och hennes familj. Kort därefter stack vi hem till Hanna där hon bjussade på lite ratatouille - SÅ gott. Vi kollade på film och nu kom jag precis innanför dörren för att kunna förbereda mig för en utekväll. Vi ska till någon slags hemmafest.. tror jag.. inte helt klart vart vi ska, men nåt blir det! Är riktigt kass på att ta bilder när jag är ute, det är ju så annorlunda jämfört med lilla Malmö.

Bild från Centre Pompidou / AKA inte min bild.
2012-11-02 @ 16:42:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR