Verkligheten

Idag när jag vaknade såg jag att countown-appen stod på två dagar kvar. Är det någonting fel med mig då jag varken har svårt att sova eller har ångest? Eller jag kanske har lite ångest utan att veta om det? Äh, när packningsnojan går igång behöver jag nog inte oroa mig hah. Något som är säkert är att jag kommer sakna min lilla bebb, alltså Rex, åååååh, bebbeeeeee. Världens bästasötastegosigastesnällaste doggy ever.
 
Färgade utväxten igår och nu ser det ut som jag bär runt på en svart färghjälm. Hela huvudet inklusive hårbotten är svart, men får tvätta det ordentligt några gånger innan jag åker så att den överflödiga färgen försvinner.

 
 
 
 
2012-08-29 @ 09:14:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR