The typical Julia

Helt plötsligt känns det som om jag har övermycket att göra. Bara nu för att jag kommer på massa grejer nu när jag sitter här och gör ingenting. Men i helgen ska jag (reminder till mig själv..) färga håret, färga mina jeans som numera har fått en grå nyans, köpa ett par ballerina eller liknande, använda mina presentkort, handla mascara, joggingshorts, tvätta mina träningsskor som tack vare jobbet förlorat sina vita partier, FÖRSÖKA hitta en långklänning, köpa bikini (ETT MÅSTE). Åhhhhh, det är massa mer jag orkar inte skriva ner det!!!!!!

Kom på idag, eller jag tänker på det en del iallafall, hur mycket jag kommer att sakna att skojbråka med min mamma och lillebror. Vi gör det typ hela tiden. Man kan ju inte direkt gå fram till värdmamman och säga "vad fan är det som luktar?" när hon precis tagit parfym. Eller viska genom nyckelhålet in till brorsans rum tills han blir galen. Sånna torra, taskiga, roliga skämt. Ibland brukar jag tönta mig framför mamma och brorsan, sen vänder de sig om och "viskar" (säger högt så att jag hör) "Känner vi henne eller? Hon är inte riktigt normal..". Men ja, det är svårt att förklara. Får helt enkelt hitta en väldigt skämtsam vän, fransos, människa - i Paris som klarar av ett skämt eller tio.
HAHAHAHAH. Fan, har glömt ladda upp/berättat om vad jag ätit idag. FYI står chocolate cookies på listan. Vill ni veta vad jag äter varje dag? Dör ni om ni inte får veta? Följ mig på instagram Juliabbrandt.
2012-08-23 @ 19:30:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR