Kämpe-väcka

Japp, har en riktigt jävlig vecka framför mig. Ska ha barnen varje dag, hela dagen, fram tills fredag. Vilket betyder att jag kommer vara fast här i Croissy hela veckan, från morgon till kväll. Eller ja, om jag inte åker in till stan med barnen vilket kanske är ett alternativ. Haft lite funderingar om vad jag ska hitta på med kidsen under veckan och då kom ju föräldrarna med den UNDERBARA idén att åka till bassängen. Man måste ha på sig badmössa och får INTE ha badshorts. Hell no. Mademoiselle Brandt visar sig inte i bikini detta porösa TILLFÄLLIGA tillståndet. Och att dessutom klämma in hela frisyren i en tajt badmössa stärker mitt beslut. Men ska försöka hålla de busy så gott det går. Och efter det har jag ju en veckas ledighet. London 12-17. 

Varje gång jag läser denna ler jag fånigt för mig själv...
2013-03-03 @ 19:07:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR