Eyguieres

Okej, dålig update. Men jag är fortfarande kvar i frankrike, åker inte hem än! De flesta andra tjejer har ju åkt nu, men jag tog tåget till Eyguieres igår med kidsen. Så nu bor vi mitt i ingenstans bland massa berg och gamla franska fort i södra frankrike. Över 30 grader hela veckan väntas, tur att de har pool cirka två tramp utanför huset. Mormorn och morfarn är riktigt goa, bara franska talas innanför dessa dörrarna - inklusive mig. Men det går sjukt bra, faktiskt, förstår i princip allt. 

Dagen innan kidsen och jag åkte hit flyttade vi från en hus till ett annat och på kvällen blev det restaurang. Åh, kommer bli sorgligt att lämna familjen.. både kidsen och föräldrarna. Känner mig verkligen avslappnad med de och de förstår min humor haha. Kommer lätt hälsa på någon gång i framtiden, kidsen får ju inte glömma världens bästa guuurlllll.

Aja, nu ska jag sova. Man blir konstigt nog sjukt trött av att bada och steka i solen. Höhö.
2013-07-07 @ 21:30:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR