Tre amerikaner och jag

Så, har precis kommit hem efter en typ tre-fyra timmar lång fika/lunch med tre amerikanska au pairer. Det var faktiskt väldigt roligt! Fick min chans att fråga alla typical american frågor, fördomar osv. Och ja, allt är som i tonårsfilmerna (Mean girls exempelvis..) Allting i USA verkar vara så.. stort. De berättade att många hemmafruar har fullt upp året runt med att anordna fester, bjudningar etc. till alla högtider. Dagen efter den ena högtiden börjar de planera nästkommande, haha. Vill också... Kanske får vara au pair i USA efter mitt år här?
 
Det roliga med dessa tre är att alla bor i mitt område, Croissy, vilket är litta skoj ju!
2012-09-14 @ 14:16:00

Postat av: Anonym

Snacka om att va fotogenique!! Du är ju urtjusig på alla foton! Jättekul! Ta till vara på alla möjligheter,men "take care". Kram farmor!

2012-09-16 @ 23:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR