Tisdag, en bra dag.

Så när jag och Ellen satt på stationen, väntade på tåget till skolan, får jag ett samtal om att lektionen var inställd (!) Och inte bara det, läraren/vikarien har slutat. PROGRESS! Så, på torsdag ersätts hon av en annan som förhoppningsvis är aningen bättre. Så direkt efter samtalet tog vi tåget in till Paris, kollade runt lite i affärerna kring Operan och käkade en liten lunch på Pauls. Det kändes bra! Har äntligen införskaffat mig en finfin handcrème från... Sephora såklart. Så exotiskt, oh lá lá!

Har precis kommit innanför dörren, funderar på ett glas pepsi max eller te. Har två timmar att bara ta det lugnt, ska nog städa lite på rummet då jag lagt märke till att städerskan fullkomligt skiter i mitt rum???!! Haha, äh, det är inga problem. Måste piffa upp mitt rum lite, köpa lite grejer så att det blir personligt. Några mysiga doftljus skulle inte vara helt fel nu när det börjar bli mörkt och kallt.

Tänkte bara visa det viktigaste man kan ha i sin ficka i Paris, med denna kan man nå alla delar utan problem. Lite svår att hantera i början, men nu så!
2012-10-09 @ 14:42:54

Postat av: Anonym

Stort GRATTIS till dej gulliga Julia. Visst hade det varit kul om du varit hemma i old Sweden, på din födelsedag, så vi hade kunnat "rå" om dej på riktigt, men jag tänker på dej och hurrar ett stort leve!! Självklart så hissar vi flaggan för dej! Bamsekram från din smått "knäppa" farmor! Ps: Köp den tjusiga röda kappan! Då blir du extraglad ! Ha det "nicigt". Du blir säkert firad!! Så de så!:-))

Svar: TACK farmor <3
youlia.blogg.se

2012-10-10 @ 01:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR