Gott humör

Idag är jag på ovanligt gott humör. Inte för att jag brukar vara sur, men denna dagen har bara varit bra helt enkelt. Lämnade kidsen på daycamp som vanligt, tog en snabb joggingtur och begav mig sedan hem för att göra mig i ordning. Sedan stack jag till Paris för lite shopping vilket slutade med en massa fint. Det blev ett läppstift och en kajal från Sephora, ett par otroligt snygga shorts med skinndetaljer från Promod och sen sprang jag in på H&M där jag haffade en stickad tröja, en randig tröja, en kjol och tunna strumpbyxor. 

När jag kom hem, trött och hungrig, gjorde jag (pulver..) svampsoppa - SÅ GOTT. Nu har jag 45 minuter innan jag ska hämta kidsen igen.. SES!
 
2012-11-07 @ 16:13:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR