Det går bra nu

Det har varit en bra vecka. Tränat varje dag, fått grejer gjorda och njutit av livet i Paris. Idag har jag käkat ratatouille i mängder, träffade sedan Klara för fika - på två olika caféer. Hah, måste ju prova på allt! Tog ett långbad i förmiddags, tända ljus, sex and the city och ansiktsmask. Det enda negativa i nuläget är 1) Skolan börjar i morgon 2) Det har börjat bli JÄVLIGT kallt i Paris och jag måste hitta mig ett par handskar innan jag får köldskador. Har for the record hållt mig borta från godis och annat skit i en vecka, vilket har resulterat i att jag förlorat ett baguette-kilo. SKOJIGTSKOJIGT för allmänheten att veta. Så mina tidigare påståenden att man inte kan hålla sig fit i Paris (som icke-fransk) kaaaaanske inte stämmer. We'll see när jag kommer hem till jul...
2012-11-11 @ 20:25:40

Postat av: Anonym

Helt fantastisk höstbild! Varma, mogna färger. Ha det mysigt och bra! Kram Farmor*L*

2012-11-16 @ 01:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR