Dan före dan före dan...

 
Jag och min fina mamma <3
Idag är det "dan före dan före dan" jag åker hem. Imorgon kan jag säga "imorgon åker jag till Sverige", GAAAH, det ska bli så kul. Klockan 7 på morgonen går planet från Charles de Gaulle airport, värdmamman ska köra mig dit så jag är där vid 5 (!!!!!!) Snacka om att jag kommer vara kaosigt trött men ack vad gör man inte för att komma hem en sväng? Var precis iväg och köpte lite vin, mitt favorit, som jag ska ha med hem och bjussa på. Får väl börja packa idag, så det inte blir i all julmatsstress imorgon... 
2012-12-20 @ 12:50:12

Postat av: Mami

Nämen, nu ser jag hur lika vi är :-) Love u

2012-12-23 @ 10:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR