Mina fina vita

Ännu en jobbdag har passerat, som ingenting. Behöver inte ens ha musik i öronen längre, har vant mig vid att umgås med bara mina tankar (fan va det lät hemskt och sorgligt, men så är det). Nu har jag precis kommit innanför dörren, ätit lite müsli och ska troligtvis snart gå ut en runda med doggy. Eftersom han äääälskar att gå ut med mig (och för att det ger mig en anledning att röra på mig när jag inte har lust... Fick hem mina converse igår, vita, som jag beställde från en svensk hemsida för 399kr. Ja, de är äkta. Lyckades hitta hemsidan via en random blogg, så om ni är sugna på ett par så gå in på www.popskor.se, sedan får ni 100 kronors rabatt om ni fyller i "missbizz" i kassan. Det är ju detta vita paret jag ska ha med mig till Paris, får använda de sparsamt så att de inte hinner bli bruna tills dess.

Ikväll ska jag avnjuta inget mindre än The Hunger Games.
2012-08-09 @ 14:16:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR