Fortfarande kallt

Alltså vad fan är fel på det här vädret? Orkar inte att tempen stod på typ 3 grader idag. Det är nu jag ska sitta med feta brillor i en park, dricka cola light och njuta av "våren i Paris". Förväntar mig en tvär vändning snart, för den här långa kylan gör mig DEPRIMERAD. Dessutom är jag lite halvsjuk, vet inte riktigt vad som är fel. Febrig och snuvig typ. Men eftersom jag vilade hela dagen igår kände jag att det kunde vara skönt att få något gjort idag. Så träffade Julia i Paris och vi gick typ överallt. Mysigt trots kylan. Städerskan har varit här och hon öppnar ju alltid alla fönster och glömmer sedan stänga de, så det är kallt som fan i huset. Jävla Filleman, ska alltid påpeka hur lång jag är trots att det är hon som är cirka 1,50 skitar hög. Sen pratar hon franska med en accent från MARS (afrika..) och när jag inte förstår vad hon mumlar om säger hon "Jollija, tooh neh cåmprahhhhnd pahh löh francähhhhh" [julia, du förstår inte franska] - svårt att skriva ner hennes dialekt, men svårt är det. Och hon brukar gotta sig i barnens kakskåp också. Missförstå mig inte, jag HATAR inte henne. Hon är bara ganska otrevlig och konstig.

Såhär ser hon ut när hon påpekar att jag inte förstår franska. And i'm like "you. toilet. clean. now". (jag har varit städare, så får skämta om sånt)
 
2013-03-26 @ 16:19:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR