Writing and stuff

Försöker knåpa ihop ett propert CV. På franska. Inte det lättaste må jag säga. Min lilla plan är att hitta ett skitjobb och stanna några månader längre, jag menar, varför inte? Tänk er att ha en egen liten studio mitt i vimlet med utsikt över hustaken och - med lite tur - en terass att avnjuta sin kopp te på morgonen. Ska bara få mitt CV klart, rättat och utskrivet. skojskoj. 
 
Är sugen på att grilla nu när det fina vädret lyckats hitta hit. Men här får man inte grilla i parker och ja, engångsgrill vet ju ingen vad det är. Doften av nygrillat är ju inget man kan fejka på spisen. Aja, nu ska jag sluta tjöööta och börja städa. 

jag och min partner in crime, framtida sambo, whatever. 
 
2013-06-03 @ 14:14:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR