19 juni

Tänkte bara uppdatera en liten snabbis. Dock har jag inget mer intressant att berätta än att jag nyss filat fötterna och att jag säkerligen tappat 3 centimeter i längd. Jag har lyckats måla mina naglar rosa utan att kleta ner hela huset. Vädret har för övrigt varit ganska fuckat denna veckan, regn, åska, solsken, regn, åska, solsken. När det står att det ska vara solsken, kommer ösregn, när det ska bli 22 grader blir det 30. Vattenfuktigheten i luften idag är fan inte nådig, nästan lite "thailandundermonsunregn"-varning. But hey, aint gonna complain. Fick minsann lite bränna igår när jag stekte hos Josephine, göttgött säger jag och göttgött säger mina bleka ben som alltid göms i jeans. Ikväll ska jag, förhoppningsvis, åka in en vända till Paris och käka. MyZzzzziGt. Och ja, någonting som man inte får glömma bort är att det är Midsommar på fredag. Taggar lite go mat och gött sällskap.
 
2013-06-19 @ 16:31:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR