Redan torsdag vafan!

Alltså veckorna går så sjukt fort känns det som. Å andra sidan har jag ju varit sjuk denna veckan, men tiden brukar vanligtvis gå långsammare då (?) Idag blev det som sagt en vända in på Les quatre temps med Jullan, hittade inte ett skit. Såg ut som skit. Kände mig som skit. Hade mina pööööösiga rosa VS-mjukisbyxor, uggs och dunjacka. CLASSY PARISIAN. Kan skylla på att jag fortfarande är sjuk, men sen får jag klämma på mig mina för tajta jeans igen. snyfffffft. Har dessutom under min sjuklingstid bitit ner mina naglar. Så nu ser mina fingrar korta och korviga ut igen.

Ska snart hämta barnen och sedan ska vi gå till storpojkens musik.. som han inte ens gillar, haha. Och när han är där inne i den mysiga värmen får jag och lillen sitta utomhus i kylan. Ja, och självfallet är det lite extra kyligt idag. Fryser redan. och JUSTE, eftersom mamman är på affärsresa måste jag - sjuklingen - lägga barnen (A.K.A galningar) så det blir en lång kväll. Ett glas vin någon??? Skoja, så sorglig är jag inte.

Med vänliga hälsningar världens positivaste tjej.
Håret har iallafall växt ut (kanske för att jag inte klippt det sen i somras..)
2013-02-21 @ 16:19:00

Postat av: Mikaela i Frankrike

Härlig Paris-blogg du har! länkar dig på min blogg:)

2013-02-23 @ 12:00:35
URL: http://livingthefrenchlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR