Puss

 
 
 
2013-08-31 @ 15:58:21

Postat av: Sonya

Hej!
Jag har läst din blogg och tycker det var så kul. Har själv varit au pair i Paris! Jag undrar vad du gör nu? Och sedan vilken ras är din hund Rex? Han är så lik min hund och hon är en blandras!

Mvh
Sonya

Svar: Hej!Jaså? Så kul! Just nu letar jag jobb samtidigt som jag jobbar deltid. Han är en holländsk herdehund :)

/julia
youlia.blogg.se

2013-09-20 @ 15:32:11
Postat av: sonya

Du är inte sugen på att åka ngt mer till Paris? Jag längtar jämt tillbaka till Frankrike haha. Oh Rex är en sötnos. Jag har en blandras men hon ser precis ut som din hund.

Svar: Joo, skojar du haha!? Håller på att leta lite jobb så att jag förhoppningsvis kan flytta ner dit igen, eller resa!
youlia.blogg.se

2013-09-23 @ 12:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR