Pourquoi tu gâches ta vie?

Ska snart sätta mig på min gamla stålhäst och bege mig in till Paris. Ska försöka Måste hitta något till ikväll annars går jag klädlös, vafan. Förhoppningsvis är vädret lite bättre än föregående dagar så man kan sitta lite ute. Igårkväll blev det ändå att jag käkade lite middag med familjen eftersom mammans syster+pojkvän är på besök. Raclette. Men det var faktiskt väldigt trevligt, var som vanligt lite blyg i början haha... Men eftersom de inte alls var bra på engelska och när jag blir nervös försvinner ju nästan franskan helt så var situationen inte riktigt till min födel. Visade min och kidsens "Harlem shake", den går alltid hem. Sen fick jag reda på att familjen redan fått förslag om nya au pairer till nästa år, wäää. Jaja, fick iallafall reda på att det de gillar med mig är att huset alltid är fullt av skratt när de kommer hem efter jobb. hihi. JAJA, har käkat upp min frulle nu så ska slänga på mig något annat än mjukisbyxor. Det är förresten 28 dagar tills jag kommer hem till Sverige och hälsar på, är sugen på att träffa alla. SES.
 
 
2013-04-06 @ 09:49:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR