Måndag 15 april

God eftermiddag vänner små! Har precis kommit innanför dörren efter en lång mil i solskenet. Kände att jag behövde bli av med allt skit från helgen som slutade med två utgångar. Första kvällen bar det av till "titty twister", en väldigt ny och fancy klubb. Trodde till en början att vi inte skulle komma in, men det gjorde vi. Faktiskt så gled vi förbi kön. Inte riktigt min stil på klubb, var väldigt sugen på att dansa men det fanns inget dansgolv. Bara en massa VIP-bord som man visserligen kunde dansa vid. Det vimlade av modeller, nästan alla var lika långa som mig med mina 13 centimeters klackar på! Några drinkar och tequilashots senare drog vi hem.  

På lördagen var jag ganska sne eftersom jag inte fått så mycket sömn men var tvungen att ta igen lite sömn för att på kvällen var det utgång igen. Denna gången på vad man kan säga är den raka motsatsen till titty twister, en technoklubb - där folk står och dansar oavbrutet i timmar. Det var svettigt och trångt men ändå en klubb man måste besöka förr eller senare. Trashigt och nedgånget men ändå med en viss charm. Klubben hette, om jag minns det rätt, "Pigallion", och det var ett riktigt rave-hak. Det stängde inte förrän ETT på eftermiddagen. Only in Paris alltså. Men vi begav oss hem "redan" lite innan sju. Så när jag gick hem från tåget strax innan åtta var det soligt. En riktigt varm dag väntades så jag hann knappt somna innan alarmet tjöt klockan 11. Det blev jordgubbar och cola light i solen samt en fin ny bränna (lite röd..) som invigde sommaren. Är inte längre "vit-blå" utan ser faktiskt mänsklig ut. Eftsom solarium inte är så poppis här är det grymt svårt att hitta och dessutom scheeetadyrt. Och slutligen på söndagskvällen blev det middag med värd-familjen ute på altanen.

i fredags.

i lördags på reeeeejjjvvvet.
my little strawberry+a tree.
2013-04-15 @ 14:48:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR