Älska

Åh, är sååå glad för det fina vädret just nu. Idag bestämde jag mig för att köra lite solo-shopping, då presterar jag  ju som bäst. Blev både hatt, klänning och skjorta. Riktigt nöjd faktiskt. Vet att det inte är mycket, men måste lägga av med alla skitköp. Sen vandrade jag omkring lite mellan alla second hand butiker och njöt av värmen. Provade några shorts och jeans också.. men de satt inte som de skulle/gick ej att knäppa (KAOS).Så provade inte fler efter det. Har precis lagt mig i sängen efter ett härligt bad och innan det tog jag en härlig pw på 8 km. Försöker desperat att få in träningsrytmen igen, lite lättare är det iallafall när det är varmt - men tråkigt att man inte har sällskap.

allt som saknas på bilden är min nya stråhatt!!!!!!

2013-04-17 @ 22:08:45

Postat av: Mami

Kan man få se hatten, klänningen o skjortan? Love u lilla stumpan <3

2013-04-20 @ 08:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR