Saturday

Har precis städat lite, mitt rum och badrum. Har ett möte med banken klockan elva, ska fixa ett franskt kontokort då så jag slipper klydda med mitt kort och onödiga kostnader. Sen ska jag till skolan, La clef, och skriva in mig.. åh, fruktar det kommande franska-testet. Men ja, i vilken grupp jag än hamnar i kommer jag iallafall lära mig! Sen ikväll, någon gång, blir det förhoppningsvis utgång eller liknande i Parrrrrrre. Dock vet jag inte hur jag ska komma hem då RER slutar gå redan vid ett-två. Får se vad som händer helt enkelt ;) Har förrresten EN outfit att välja på ikväll, haha, orkar inte tänka på min sorliga garderob just nu.
 
2012-09-08 @ 10:08:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR