Navigo pass

Idag ska vi fylla på mitt navigo pass, så att jag smidigt och enkelt kan ta RER eller metron var jag vill. Nästan. De har olika zooner här, jag kommer ha 1-4 och det finns 7 om jag minns rätt. Det är en aning kyligt ute, så har på mig en tjocktröja faktiskt. Iallafall så åt jag en nästan vanlig svensk frukost idag.
 
Åt ganska mörkt bröd med skinka - vilket de aldrig gör. Det är nämligen ljus toast med marmelad och flingor som gäller på morgonen. Men Gwen hittade som sagt ett substitut för fil, någon slags lätt-fromage-grej som smakar.. nästan som fil, lite tjockare, men rätt okej. Kan vänja mig vid den tror jag! Och sedan såklart muslin till. Gott ;D
2012-09-02 @ 10:37:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR