Magic bisou

Såklart ska inskrivningen på skolan klydda. Först säger de en sak och sen en annan. Ska dit imorgon för att skriva in mig for real och då SKA det gå, hoppas bara på att inte platserna är slut för då måste jag börja leta efter en annan skola. Men hell no, ska fighta för en plats. 
 
Nu sitter jag med kidsen och kollar på disney channel, första gången jag kollar på tv med de på eftermiddagen. Vanligtvis brukar de vilja springa runt utomhus, men inte idag och jag klagar inte. Lillen verkar lite trött idag och det är jag med. Har dessutom lite ont i magen och när jag sa det till den lille gav han mig en "magic bisou" (magisk puss) för att jag skulle må bättre, awwwwwww! Och fick en blomma av the big one efter skolan, anledningen var för att han ville att jag skulle baka fler kladdkakemuffins och ta med mig till snaxxxtime, haha.
2012-09-10 @ 17:56:00

Postat av: Mami

OMG! Hur kan du se så fransk ut?

2012-09-14 @ 15:55:27
Postat av: Anonym

Nu när vi kan åka runt i hela världen,så måste man va som en Kameleont! Det konsten kan Julia!!! Eller hur tjejen? Kram farmor.

2012-09-15 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR