Lite dumt

Ja, okej, jag har nyst bort nästan hela dagen. Har sett "Magic Mike", ingen höjdare tyvärr och sovit, gosat samt bråkat med katten. Så för nån timme sedan bestämde jag mig, efter att ha käkat massa glass, att gå ut och jogga. Det var ett dumt val. Orkade bara fem kilometer och när jag kom innanför dörren blev jag helt snurrig, tummen upp hehe. Så nu sitter jag här vid datorn alldeles ynklig, med batteriet på sparlåga eftersom jag inte orkar hämta laddaren en våning upp.
 
Fast nu måste jag hämta den anyway.
2012-09-19 @ 16:07:55

Postat av: Mami

Krya på dig mitt hjärta <3 !
Kan trösta dig med att mååånga är förkylda här med.

2012-09-19 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR