La Defense

Okej, igår hade jag fullt upp HELA dagen, i princip. Efter att jag lämnat barnen på dagis handlade jag lite grejer på Carrefour, det blev en ansiktskräm, sminkpads och bodylotion. Nothing fancy. Så jag tog det lugnt fram till strax innan tolv, då började jag så sakta gå mot stationen och det visade sig vara väldiga förseningar med tågen. Men eftersom jag var ute i så pass god tid var jag ändå 45 minuter tidig till doktorn. Följde en karta som familjen gett mig och hittade utan problem. Gick runt och fotade i de små kvarteren så att tiden skulle gå lite snabbare. Då kom en gammal dam fram till mig och började prata franska, haha. Typ att det var ett fint område jag fotade i, frågade var jag kom ifrån och det visade sig att hennes systers dotter var gift med en svensk! Jaja, sen efter min lilla fotorunda gick jag tillbaks till adressen där doktorn fanns. Uh, dörren var liten och gammal, väntrummet likaså, men det gick bra ändå. Inget fel på mig, så nu har jag ett sportcertifikat som tillåter mig att utöva sport, HAHA.
 
Fick ett sms från Gabriella när jag var på väg hem att hon kunde träffas, så vi bestämde att ses i La defense. Let me tell you, hamnade i världens största jävla köpcenter, ENORMT. Så det tog oss 30 minuter att hitta varandra och sedan fanns det inte mycket tid över innan jag var tvungen att ta RER hem igen. Men ska definitivt dit igen snart, där fanns ju verkligen alla affärer. Sephora, Zara, H&M, you name it alltså! Och det tar dessutom bara 15 minuter med metron sen är man framme, går en trappa upp och voila. Skulle egentligen dit där idag med Ninni och Gabriella, men kom på imorse att den lille inte hade skola idag.. Men ja, lite surt för ville handla kläder till utgången på lördag. Intresset var faktiskt jättestort att gå ut, så vi blir nog ett stort gäng, men vart vi drar återstår att se. Vad jag ska ha på mig är också ett stort frågetecken, har ju inga kläder.
 
2012-09-06 @ 10:10:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR