Godmorgon

Har precis bakat klart muffinsen, startat diskmaskinen och nu sitter jag bara och tar det lite lugnt med altandörren öppen. Idag är det lite kyligt, men vindstilla iallafall. 
 
Denna fredagen ska familjens sommaraupair hälsa på, är nästan lite nervös inför mötet. Jag menar, är familjen lika förtjust i mig som i henne? Och barnen? Hon är 10 år äldre än mig, alltså närmre mamman i ålder än mig.
 
Och imorgon är det dax för mitt muntliga test på La Clef, usch haha. Men det är bra att skolan ska börja snart, känner lite att min franska har tagit "stopp", behöver verkligen repetera lite grammatik och vardagsspråk. Tur att La Clef ska vara en väldigt bra skola men bra undervisning och engagerade lärare, låt oss hoppas att det blir så också.

En mobilbild på väg till stationen igår.
2012-09-17 @ 10:47:58

Postat av: Mami

Lycka till min stumpa!
Jag älskar dig <3

2012-09-17 @ 23:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR