From my window

Har precis käkat med lillen och varit på supermarket och handlat lite bakgrejer. Är väldigt trött idag, hoppas inte den store är på dåligt humör. För DET kommer jag inte palla. Men jaja, inte tänka negativt nu haha. Imorgon ska jag på au pair träff med min agency, det är troligtvis många som kommer dit. Ska ha med mig lite kladdkakemuffins á la Suéde. Nu när jag känner mig ganska säker på RER dit kommer det gå smooth. Ska antagligen träffa någon innan och kanske käka en liten lunch, mums. 
 
På söndag ska familjen till Disneyland, men, jag har bestämt att träffa massa peeps på kvällen så lär väl stanna hemma. Nu tjatar lillen att jag ska leka, han gillar när jag sjunger snabba låtar på svenska, ett enkelt sätt att få honom glad.
2012-09-06 @ 13:07:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR