Fredag igen

Har precis kommit hem från en shoppingrunda, det blev till sist några enstaka saker. En finfin tekopp som jag numera ska kalla min egen, från en riktigt spännande inredningsbutik på La Defense och ett par mycket snööögga höst/vinterskor. Skulle nog kalla det höstskor men med ett par raggsockar funkar allt hehe. Det var SÅ nära att jag köpte en knallröd kappa, riktig french style, men vet inte riktigt hur jag skulle matchat den. Jag menar, vill ju ha möjligheten att bära halsduk utan att jag ser ut som ett euro-disco. Men den röda färgen passade verkligen till mina svarta lockar så det gjorde lite ont i själen att hänga tillbaks den på kroken. Måste prioritera, kan ju inte köpa tio jackor med den lönen jag får direkt. Så får hålla utkik efter något annat.

Ska snart hämta barnen, måste kila om 10 minuter. Direkt efter ska de/jag.. VI på "playdate". The american way haha. Ska bli lite spännande. Vad ska jag göra under tiden? Dricka kaffe med föräldrarna? Fan. Dricker ju inte ens kaffe, får vara en surkärring och be om te. Synd att jag inte får flasha med min fina kopp, heh.

Och ikväll ska jag och tjejerna jag shoppade med idag spana in en bar, inte "en bar" utan "THE bar" - den enda i hela Le vesinet.
2012-09-28 @ 16:07:56

Postat av: Mami

Oj, ja det var ju inte den lilla koppen! Skönt att du e frisk. Love y <3

2012-09-29 @ 00:38:38
Postat av: mami

jag ville ju se skorna i skypen,det glömde vi. Det får vi ta nästa gång <3
Älskar daj lilla stumpan.

2012-09-30 @ 23:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR