Ett fett dilemma

Jag funderar på att börja på någon sport, typ en-två gånger i veckan. Det lutar mot badminton vilket innebär att jag varje onsdagkväll 20:45 ska spela badminton i 1,5 timme. Grejen är dock den att jag måste bestämma mig snarast, för att på onsdag sätts det igång och innan det måste man fixa en massa papper och skit. Inte som i Sverige att bara dyka upp, nejnej. Jag måste gå till en speciell "sport-doktor" som ska checka så att jag är frisk nog att utföra denna mycket farliga sport. Sedan ska papper fyllas i och betalningen ska ske osv osv. Och dessutom är det inte säkert att någon där pratar en gnutta engelska. Det ska tydligen vara människor i alla åldrar och jag kan ju inte mer än hoppas att någon, NÅGON, är i min ålder. Annars får jag helt enkelt spöa de hårt i badminton och visa var skåpet ska stå. Sedan kan man träna även på lördagar och söndagar om man känner för det. Får helt enkelt fundera (den lilla tid jag kan..) men något vill jag verkligen göra.
2012-09-02 @ 17:44:16

Postat av: Joline

Badminton är ju kanonkul! Hoppas du får ordning på det hela och kan visa dom vad du går för :)

2012-09-02 @ 21:50:25
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fina bilder du har Julia! Ser att du har det bra!Kram Farmor

2012-09-15 @ 17:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR