Croissy sur Seine

Okej, så nu har jag äntligen kommit fram, packat upp och krypit ner i sängen. Jag gillar sängen. Flygresan gick väldigt snabbt och Gwen stod tålmodigt och väntade när jag kom fram.. 35 minuter försenad. Vi körde en bra bit för att komma till Croissy, men snackade hela vägen. När vi sedan kom innanför dörren visade de mig runt, kidsen sov. De var tydligen väldigt nyfikna på mig, så lär väl ha två små franska kids vid min dörr tidigt imorgonbitti, haha. Katten Bobo är också nyfiken, han öppnade dörren - luktade på mina grejer - och gick ut. Nu börjar jag bli pömsig, så får se vad morgondagen erbjuder, hihi.
 
Tog ett par snabba pics på mitt rum. Min säng som är vääldigt bred och mysig. Min lilla klädkammare som jag redan inrett med mina grejer, haha och sedan några Paris-broschyrer som den gamla au pairen de hade över sommaren lämnade till mig.
2012-09-01 @ 00:12:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR