12 timmars passet!

Okej, igår var det en lång lång dag med kidsen. De vaknade vid den tiden föräldrarna begav sig till jobbet och eftersom skolan inte började förrän idag var jag hemma med de själv hela dagen lång. Så, vi gjorde allt från kurragömma, måla, fransk tecknat tv-tittande och massa mer. Jag åt både frukost, lunch och middag med de, dock hade mamman förberett både lunchen och middagen. Så, det var en lång dag. Under större delen av dagen lekte de ute med grannkidsen som INTE kan engelska. Alls. Och jag, duktig som jag är, frågade de lite frågor på franska faktiskt!
 
Anyway, nu ska jag ta metron FÖRSTA GÅNGEN och dessutom själv in till SGEL, yeahhh. littta scared, men pepsi maxen håller mig på topp ;)
2012-09-04 @ 10:04:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR