Regn

Så, egentligen skrev jag ett inlägg redan, men när jag skulle publicera det milslånga inlägget försvann det. Jävla skit tänkte jag och stängde ner datorn. Igår var jag i allafall i skolan, ny lärare hade vi också då den icke så omtyckta vikaren slutat. Vår nya lärare verkar JÄTTEBRA, väldigt pedagogisk och duktig. Känner att nu kommer äntligen franskan komma igång, vilket är på tiden. Det är faktiskt mycket svårare än vad man tror att lära sig ett nytt språk, ska försöka hänga lite med föräldrarna på kvällen när de kollar på franska masterchef, haha!
 
Min födelsedag. Lämnade kidsen som vanligt på morgonen och sedan drog jag mig hem. Tog det ganska lugnt under dagen. Bestämde mig för att ta ett långbad men hann inte ligga i länga förrän det plingade någon på dörren. Ignorerade det till en början, men sen plingade det igen. Sneglade ut genom fönstret och såg till min stora förskräckelse att postgubben försvann med något som liknade ett stort paket. Mitt paket. Så jag skyndade mig ur badet, tog en handduk och öppnade dörren för att utan vidare framgång skrika efter postgubben. HELL NO att han ska åka iväg med mitt paket. Sprang upp och slet på mig första bästa kläderna - ingen fin kombination - och sprang ut med shampoo kvar i håret. Lyckades grabba tag i honom och fick mitt älskade paket fyllt med marabou, lösgodis, te, morgontofflor, holidaydippor och lite till. Blev SÅ glad.

På eftermiddagen hämtade jag kidsen och mamman kom hem lite tidigare än vanligt. Med sig hade hon både tårta och pizza. Vi åt pizzan tillsammans och pappan anslöt sig lite senare när det var dags för tårta då han var lite sen från jobb. De släckte alla lampor så att det blev bäcksvart. Sedan började de sjunga och kom in med en fin liten chokladtårta med massa ljus. Till det serverades Champagne, hehe, SÅ FRANSKT och SÅ GOTT. Blev himla glad för den lilla tillställningen och sa det ett antal gånger så att de förstod att jag verkligen uppskattade det.

Och nu ska jag göra mig i ordning för en shoppingdag på La Defense, ska skriva ett inlägg om kvällen också.
2012-10-11 @ 15:37:00

Postat av: Mami

Åhh, vilka snälla människor, det gör mig oxå glad eftersom inte vi ses på din födelsedag!
Hälsa dem vilka goa människor de är <3<3<e

2012-10-12 @ 16:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR