Måndag

Nämen hallåj. Kom precis innanför dörren efter ännu en dag i skolan och en liten picknick efteråt. Det blev en mumsig sallad för mig, yup. Det gick rätt okej i skolan, det går framåt men som sagt - fortfarande svårt. Imorse lämnade jag barnen på skolan halv nio och sedan begav jag mig ut på en joggingrunda, en ynklig sådan, men bättre än inget. Kände mig mycket piggare efteråt och åt frukost. Har hittat en yoghurt som både är nyttig OCH god, sedan rostade jag två brödskivor och tog någon slags mjukost på. Till det blev det ett tillpiggnande glas pepsi max. Jag och mina klasskompisar (?) - de går i min klass, är au pairer och ja, schysta helt enkelt - har bestämt oss för att försöka stå emot vårt sockersug, haha. Blir lite mobbad för min skånska dialekt haha, men man får leva med det...

Ska snart bege mig mot barnens skola, suck, är lite trött. Skulle helst stanna hemma och se på Harry Potter. 
2012-10-01 @ 15:43:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR