Sömnbrist

Lider av sömnbrist. Hjärnaktiviteten är inte på topp, men gla' är jag ändå. Vädret är sådär, men solen kikar fram. Jag älskar min gråa kappa. Jag älskar inte hur mycket jag ätit de senaste dagarna. Jag är orolig för min tomma plånbok. Jag gillar att jag har hela huset för mig själv just nu, så ska lägga mig i sängen med hög musik och läsa en av skvallertidningarna mamma sände mig. Love. Hoppas innerligt att alla har det bra i min kära hemstad, massa saknad. Men jag och mamma ses om mindre än fyra veckor, ååÅÅÅåååH.
 
2012-11-04 @ 12:48:02

Postat av: Mami

JAJAJA, vi ses om 26!! dagar min älskade lilla stumpa!! Gud va jag längtar, tror du jag kommer att fälla en tår? Näää, det gör aldrig jag!
Älskar dig stumpalumpan!

Svar: Jag längtaaaar! <3
youlia.blogg.se

2012-11-04 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR