Texas, San Francisco and Paris


Typ en liten avskedsmiddag idag med några av mina vänner. Dessa som syns på bild ska också vara au pairer - på andra sidan jorden dock. Kändes sjukt konstigt att krama de för en sista gång och säga "ja, vi ses väl om ett år.." Men vi säger inte hejdå föralltid. Hoppas jag hittar ett par lika galna och glada tjejer som jag kan umgås med i Parrrrre. Det börjar kännas lite i magen nu när dagen närmar sig med stormsteg. Måste tvätta, typ ALLT. Och imorgon ska jag äta ute med familjen, det blir den fjärde dagen i rad jag käkar ute. Blir dålig i magen av att tänka på allt samtidigt, wäääp. Ska träffa en kompis imorgon förmiddag också i stan, samt handla några sista smågrejer. LOVE
 
2012-08-28 @ 22:02:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR