Packlistan

Så, detta ska vara min officiella packlista till Paris. Eftersom jag inte kan packa ner allt jag har i min ägo får jag ju se till att prioritera. Lär ju få fylla på/ta bort i mån av plats i min röda klump.
Struket är nerpackat.
VIKTIGT
Pass+kopia
Körkort+kopia
Europakort
VISA-kort
Bankdosa

Kläder
3 par dr denim
2 par shorts
3 par behåar
10 par underkläder
10 par strumpor
2 par strumpbyxor
1 par svarta leggings
2 svarta linnen
1 vitt linne
1 svart kavaj
1 blommig klänning
Favorittjocktröjan
1 jumpsuit
Pyjamas/myskläder

Träningskläder
1 sportbehå
1 par joggingshorts
1 par träningsbrallor
1 par joggingskor
1 grå mjukiströja

Skor
1 par converse (vardags)
1 par sommarskor (vardags)
2 par klackar (höga)

Smink
2 mascaror
Eyeliner
Kajal
Solpuder
Ögonskugga, palett
Sminkborstar
Ögonbrynspenna

Accessoarer
En stor vit väska
En svart axelremsväska
En svart skinnryggsäck
Ett par solbrillor
2 nagellack

I necessären
Tandställning
Tandborste, tandkräm
Pincett
Sminkborttagning
Satin Care
Rakhyvlar
Mini-shampoo
Mini-balsam
Mini-duschcreme
Mini-hårspray
Silkesdroppar

Elektronik
Systemkamera
2 minneskort (2Gb)
Kameraväska, kameraladdare (sytemkameran)
Digitalkamera, kameraladdare (digital)
Mobil, laddare
Plattång
Locktång
Fön
Dator, laddare, fördral
(kom ihåg att listan är ofullständig..)
2012-08-04 @ 21:58:00
Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR