Måndag och fyra dagar kvar

Hallå my fellow friends. Idag är det måndag. In-fucking-sane! Igårkväll pratade jag med familjen en sista gång antar jag, sen får jag träffa de öga mot öga på fredagkväll. De är hur rara som helst och verkar verkligen vilja att jag ska trivas bra. Dan efter min ankomst ska vi fixa nytt franskt mobilnummer, kolla på en skola i St. Germain och fixa mitt pass navigo (metrokortet!). Oooh, det börja kännas lite i nerverna nu att det verkligen är dags. Nu ska jag bege mig till pappa och gå ut en långis med doggy och sedan blir det att ta bussen in i stan och luncha med Molle som också ska vara au pair fast i USA. Det är skönt att jag har hela veckan fullspäckad så att jag slipper tänka så mycket på allt annat som surrar runt i huvudet, men jaja.
 
Idag ska jag nog färga utväxten, så att jag slipper göra det de första månaderna liksom ;) Pappa visade mig en annan resväska som han hade, den var inte bara MEGASTOR utan SUPERMEGASTOR men även ganska lätt. Får se om jag får plats med allt i den röda jag har och inte får FÖR mycket övervikt. 3 kg ungefär är ju okej, men över det känns det som onödiga pengar.
 
Jaja, nu ska jag inte låta hunden få hålla sig för länge, ses!
2012-08-27 @ 08:59:04

Postat av: Joline

Wow, va spännande!! Det här ser jag fram emot att få följa!!

2012-08-28 @ 20:37:48
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR