Damp

Alltså shittttttttt. Vafan. Eh, fattar inte att jag bara har morgondagen kvar i Sverige. Kramade min mormor i typ tio minuter idag efter vi varit på Mandos. Kommer sakna min lilla goa mormor! Idag har jag flummat runt som fan, vill göra så mycket på så lite tid. Har bockat av massa grejer på packlistan och nu håller jag på att torktumla den sista skiten som ska packas ner. Känns väldigt konstigt att jag i princip måste vara klarpackad imorgon. Ännu mer nervöst är det att jag på fredagkväll befinner mig i mitt nya hem för det kommande året. ååÅÅåh. Är grymt taggad på allt, det är så överväldigande. Inlägget blir lite snurrigt för det är vad jag är. Förvirrad.  Och som toppen på moset så är min väska redan på gränsen till för tung. Har packat jävligt lätt måste jag säga och ändå så har kilona rullat på. Bara väskan väger ca 7kg, vilket betyder att jag bara har "13kilo liv" att packa. TRETTON KILO? Snälla det är vad mitt smink väger! (hehe.. skojskoj) Nä, men tack och hej återkommer när jag chillat ner mig. Blir en liten film nu på kvällskvisten, har sett En prinsessas dagbok 1 och 2 nu, kanske Mean Girls eller någon annan chickflick på tur?
2012-08-29 @ 22:06:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR